Over ons

Duikteam de Buddies is een duikvereniging met meer dan 40 jaar ervaring met duik- en snorkelopleidingen voor jeugd en volwassenen. Wekelijks zijn we te vinden in het zwembad van Sportcentrum de Reeshof. Daarnaast organiseren we verschillende evenementen door het jaar heen.

De vereniging

Duikteam de Buddies is een duikvereniging op recreatieve basis met als doel de onderwatersport te beoefenen en toegankelijk te maken voor iedereen. Het gehele jaar worden er wekelijks conditie- en vaardigheidstrainingen georganiseerd in Sportcentrum Reeshof. Ook worden er diverse evenementen georganiseerd.

De duikvereniging is opgericht in 1978 en is aangesloten bij de Nederlandse Onderwatersport Bond (NOB). De NOB is erkend door het Ministerie van 'Volksgezondheid, Welzijn en Sport' en aangesloten bij sportkoepel NOC*NSF, de wereldduikfederatie CMAS en de Europese duikfederatie EUF.

De duikverenigingen kent ongeveer 75 leden en biedt opleidingen in verenigingsband aan tot sportduiker vanaf 14 jaar. Voor Kinderen vanaf 8 jaar worden wekelijks snorkelvaardigheden aangeboden met daarnaast ook persluchtlessen.

Ontdek de sfeer van de club

Pinksterkamp
Clubduiken
Najaarsweekend
Kampvuur
Barbecue

Wil je nog meer foto's zien? Bekijk het fotoboek

Heb je nog vragen?

Heb je vragen over de vereniging, het lidmaatschap, duikopleidingen of iets anders? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of benader via één van onze social media kanalen.

Contact opnemen

Volg ons op socialmedia

Blijf op de hoogte van onze activiteiten

Kom eerst een keer proberen