45-jaar Buddies Kleding

Donderdag 15 juni 2023

Tien jaar geleden hebben we ter ere van het 35-jarig jubileum een nieuwe stijl deBuddies merchandise laten maken. Daar is het nu wel weer tijd voor!

Kledingstukken

We hebben dit jaar een nieuw design bedacht (wat anders dan andere jaren) en ook het type kledingstukken hebben we aangepast. We hebben gekozen voor een t-shirt, sweater, hoodie en muts, maar mocht je toch graag die polo willen dan is dat natuurlijk ook te regelen. Onderstaand hebben we een inschatting opgenomen van de prijzen, deze variëren afhankelijk van het aantal stuks wat we afnemen.

We vinden het erg leuk als alle leden op het zwembad, op een evenement of op de jubileumreis in Egypte een buddies t-shirt kunnen dragen. Daarom hebben we besloten om voor leden een deel van het t-shirt te sponsoren.

Maak een keuze wat je leuk vindt, of neem het gewoon allemaal!

Kleding Prijs leden Prijs niet leden
T-shirt € 14,- tot € 18,- € 24,- tot € 28,-
Sweater € 28,- tot € 32,- € 28,- tot € 32,-
Hoodie € 34,- tot € 38,- € 34,- tot € 38,-
Muts € 11,- tot € 15,- € 11,- tot € 15,-

Passen

Om zeker te weten welke maat het beste bij jou past, hebben we twee pasmomenten geregeld op het zwembad. We zullen dan bovenstaande kledingstukken meebrengen van de maat S tot en met XXL. De pasmoment zijn op dinsdag 20 en 27 juni op het zwembad van 19:00 tot 21:00.

Zit jou maat hier niet bij, dan is er altijd de mogelijkheid om zelf te gaan passen bij Wilkinsport (Stappegoor).

Bestellen

Via onderstaand formulier kun je je bestelling plaatsen. Hier kun je de keuze maken per kledingstuk en geef daarna in de opmerkingen aan welke maat je wilt bestellen. We vragen iedereen om een formulier per persoon in te vullen (vanwege lid/niet-lid).

We willen iedereen de tijd geven om de kledingstukken te passen en om eventueel op eigen gelegenheid langs Wilkinsport te gaan. Daarom heb je tot half augustus de tijd om onderstaand je bestelling te plaatsen. Als je iets anders wilt dan via het formulier mogelijk is, vul dan het opmerkingenveld in of stuur een mailtje naar het bestuur.

Let op! Als je je bestelling hebt geplaatst en de kledingstukken worden besteld (half/eind augustus) dan moet je ook betalen. Wil je je bestelling aanpassen of heb je vragen, geef dit dan tijdig aan het bestuur door.