Open Nederlands Kampioenschap onderwaterfotografie

Team “de Buddies” doet dit jaar mee aan het ONK onderwaterfotografie!

Het ONK onderwaterfotografie bestaat tegenwoordig uit een flink aantal verschillende wedstrijden. Een van deze wedstrijden is het ”Foto -  ONK team”. ONK “onderwaterfotografie team“ is met name bedoeld om minder ervaren fotograven een kans te geven ervaring op te doen als “wedstrijd fotograaf”. Daarnaast is het natuurlijk een leuke, leerzame en gezellige manier om met je hobby bezig te zijn.

Dit jaar gaan we met een team “de Buddies” meedoen aan deze wedstrijd!

Een team bestaat uit 3 tot 6 fotografen en een team captain/coach. Voor deze wedstrijd moeten er foto’s ingeleverd worden in 6 categorieën: Macro, Visportret, Groothoek met model, Groothoek zonder model, Thema (wordt later bekend gemaakt) en Creatief. Bij deze teamwedstrijd worden de verschillende categorieën onder de verschillende fotografen verdeeld. Elk fotograaf hoeft dus maar 1 of 2 goede foto’s in te leveren.... Als we met z’n allen maar de 6 categorieën afdekken.

Op dit moment zijn er 4 fotografen die hebben aangegeven mee te willen doen, er is plaats voor meer! Dus lijkt het je leuk om mee te doen in ons team, kijk in de nieuwsbrief.

Meer informatie kun je vinden in de “Onderwatersport” van de maand april en op de site van de
NOB:  https://onderwatersport.org/fotokampioenschap/