Belangrijke informatie Pinksterweekend 2021

Enige tijd geleden hebben wij de inschrijving voor het pinksterkamp opengezet. Goed te zien dat een aantal van jullie zich al hebben ingeschreven! Hoewel wij als organisator een positieve instelling hebben, zal ook 2021 waarschijnlijk een onzeker jaar zijn. Zo ook voor de kampeerbranche. Op deze pagina willen wij jullie meenemen in de organisatie van het pinksterkamp. Op deze manier hopen wij dat jullie een goede afweging kunnen maken of je je wel of niet opgeeft.

Scenario's

Zoals wij het (op dit moment) zien zijn er grofweg drie scenario's:

Scenario 1 is het minst positief, de camping is dan gesloten. Pinksterkamp is dan in geen enkele hoedanigheid mogelijk. Als dit scenario zich voordoet willen wij jullie benadrukken dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor jullie eigen reservering. Als vereniging verzorgen wij de inschrijving zodat wij met zijn allen op één veld staan. Annuleren van de reservering zullen jullie dus zelf moeten doen. Communicatie vanuit Klaverweide wordt natuurlijk op de voet gevolgd en gedeeld met jullie. Heb je je bij ons ingeschreven maar zie je er toch vanaf, dan laat het ons vooral vóór 15 februari weten. Dit kan bij Ries, Matthijs of Carlijn.

Scenario 2 is al wat meer positief, de camping is dan geopend. Echter zijn clubactiviteiten niet mogelijk door bijvoorbeeld bepaalde maatregelen. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan een maatregel die de groepsgrootte beperkt. In dit scenario kunnen jullie dus wel naar de camping maar zal de interactie vanuit de vereniging afhankelijk zijn van de beperkende maatregelen. In het ergste geval ga je dus met je eigen gezin naar camping Klaverweide en zullen er geen duiken en andere activiteiten georganiseerd worden.

Scenario 3 hopen we het meeste op, de camping is dan geopend en we kunnen (bijna) zoals vanouds activiteiten organiseren.

Wij hopen dat deze scenario's jullie een idee geeft hoe pinksterkamp er in 2021 uit gaat zien.

Nog inschrijven?

De inschrijving loopt op onze website tot 15 februari. Snel daarna sturen wij deze door naar camping Klaverweide. Let op: kort na deze datum zal het niet meer mogelijk zijn om kosteloos te annuleren. Klik hier om de annuleringsvoorwaarde te bekijken

Wil je je nog inschrijven, dat kan. Klik hier om naar het inschrijfformulier te gaan.